Gegarandeerde uitbetaling
- MultiSafepay kredietcheck
Houd de volledige controle over uw customer journey
14 dagen en termijnen betaaloptie via één partij
Betaal na ontvangst in uw webshop
Begin vandaag nog en integreer eenvoudig en snel Betaal Na Ontvangst door middel van onze eigen plugins en API.
Zonder vaste of opstartkosten.
De meest veelzijdige Buy Now, Pay Later methode voor de Nederlandse markt
Met Betaal na Ontvangst kunnen uw klanten eenvoudig de gewenste producten in uw webshop kopen, hun aankoop bekijken en vervolgens pas betalen.
Als volledig geoptimaliseerde mobile betaalmethode biedt u uw klanten een snelle, one-click checkout.
Betaal na Ontvangst: 14 dagen
Achteraf betalen na 14 dagen is zeer populair in de online markt. Het eerst in ontvangst nemen van een product om vervolgens pas te betalen is een ideale manier om klanten die voor de eerste keer in uw webshop winkelen over de streep te trekken, maar ook om klanten die eventueel net krap bij kas zitten een mogelijkheid te geven om de betaling uit te stellen.
Het voordeel van Betaal Na Ontvangst: 14 dagen is dat de betaling voor u altijd gegarandeerd is. MultiFactor verzorgt de incasso van de betaling. Daarnaast verloopt het betaalproces voor de consument erg soepel. Binnen een aantal seconden is de betaling afgerond en is de klant klaar met winkelen.
U kunt een stijging in uw conversie en terugkerende klanten verwachten bij het aanbieden van Betaal Na Ontvangst.
Betaal in Termijnen
Betaal na Ontvangst: Termijnen – De perfecte oplossing voor grote bedragen
Waar een betaaltermijn van 14 dagen uitblinkt voor lagere orderwaardes (denk bijvoorbeeld aan kleding of gadgets), is onze Betaal Na Ontvangst: Termijnen perfect voor de grotere, incidentele uitgaven.
Stel een consument heeft een wasmachine nodig, of een nieuwe tv, maar heeft momenteel niet het geld om dit te kopen, of doet liever geen grote uitgave in één keer. In dit geval is het ideaal dat zij het orderbedrag in drie delen kunnen splitsen en over 60 dagen kunnen uitsmeren.
Betalen in termijnen verhoogt de koopkracht van uw consument en stelt ze in staat om aankopen te doen die zij anders niet kunnen doen. Als uw webshop producten in een hoger prijssegment heeft, is Betaal Na Ontvangst de perfecte oplossing.
Ook kunt u orderwaardes beter presenteren. In plaats van alleen € 600 kunt u op uw productpagina ‘€ 600, of 3 x € 200’ weergeven.
Betaal na ontvangst
33% van de consumenten wil een product zien, voelen en uitproberen voordat ze het kopen en 21% van de consumenten kiest daarom voor Betaal na Ontvangst.